FIETSTOCHT OLSE - MTC OP 1 SEPTEMBER

14-08-2018 09:13

Beste sportieveling,

 

Het tennisseizoen is momenteel reeds enkele maanden bezig en daarmee ook reeds ruim over de helft.

Ik kan niet voor iedereen spreken maar soms worden mijn ballen mij te veel en wilt mijn racket niet meer vooruit.

 

Dé moment dus voor een kleine herbronning !!!  Met het slaan dus effe kappen, we gaan met z’n allen trappen !!!

 

Op zaterdag  1 september 2018  organiseren wij, in samenwerking met MTC onze jaarlijkse fietstocht.

Deze zal doorgaan in de buurt van Mechelen.

In bijlage vindt u hierover alle informatie die nodig is om uzelf in te schrijven voor deze fantastische workshop alternatieve sporten.

 

Ikzelf zal die zaterdag op OLSE aanwezig zijn en verwacht van iedere aanwezige op OLSE, die niet op de fiets zit, slechts 2 gin-tonics.

Ik weet het, mijn leven is niet gemakkelijk maar opofferingen zijn er een deel van…

 

Inschrijven kan via mail en via een deelnemerslijst aan het bord op OLSE en wel vanaf NU !

 

Fietstocht Olse-MTC 2018.pdf (43,6 kB)

 

Met alternatieve groeten

Wouter

Secretariaat OLSE TC